söndag, april 15, 2007

Uärk

Maginfluensa på en söndag. Hur B kan det bli? Just nu orkar jag sitta upp för att sällskapa Alma som äter apelsin. Men de här minuterna får räcka. Snart däckar jag igen. Dessvärre finns det inte en endaste enda liten ställning som är bekväm att ligga i. Antingen fryser jag eller så svettas jag eller också får jag ont i ryggen eller i tårna(!) Jo, det är lite ont i lederna. Och titta på tv är jobbigt. Och blogga inte mindre jobbigt.Uärk.

En sak till. Att rapa svavel är nog bland det absolut värsta som finns, rent kroppsmässigt.
Uärk.

8 Comments:

Blogger Isidor said...

Krya på dig.

15 april, 2007 17:24  
Blogger Tingeling said...

GAAH, vad jobbigt!

Krya-på-dig kramar också härifrån!

15 april, 2007 18:37  
Blogger FruW said...

Stackars dig!!! Stackars stackars stackars dig. Stackars dig. Stackars dig. (Eftersom jag själv blir vääääldigt ynklig när jag blir sjuk behöver jag mååååånga stackars. Och då delar jag ut det till andra också. Liksom för att betala tillbaks.)
Krya på dig!
Fru W

15 april, 2007 21:43  
Blogger Anna said...

Krya på dig vännen!

15 april, 2007 22:07  
Blogger M said...

Jag lider med dig.

16 april, 2007 09:06  
Anonymous Anonym said...

Tyckasyndomdig-kramen kommer från Norr & hoppas att du snart kryar på dig! För fy bövelen vad trist det är att vara sjuk.

Kram (internet smittar inte va?)

Lisa & odjuren

(ps. Saknar Platon med, fast jag aldrig ens träffat griskkungen, det saknas något hos er... så är det bara... ds.

16 april, 2007 13:11  
Blogger Cinks said...

Usch, magsjuka = snudd på dödsångest. Iallfall för mig. Vet inte när man är sämre än när man har magsjuka. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande! Kram Cinks

16 april, 2007 21:42  
Blogger Kapybaran said...

usch, huvva.
stackars stackars stackars saring-raring! hoppas du är på väg ut ur eländet och sörplar blåbärssoppa by now.

& förresten, alldeles ljuvlig påskatös. & även vovven alldeles galet gullig.

17 april, 2007 09:42  

Skicka en kommentar

<< Home