Uärk
Maginfluensa på en söndag. Hur B kan det bli? Just nu orkar jag sitta upp för att sällskapa Alma som äter apelsin. Men de här minuterna får räcka. Snart däckar jag igen. Dessvärre finns det inte en endaste enda liten ställning som är bekväm att ligga i. Antingen fryser jag eller så svettas jag eller också får jag ont i ryggen eller i tårna(!) Jo, det är lite ont i lederna. Och titta på tv är jobbigt. Och blogga inte mindre jobbigt.Uärk.
En sak till. Att rapa svavel är nog bland det absolut värsta som finns, rent kroppsmässigt.
Uärk.
En sak till. Att rapa svavel är nog bland det absolut värsta som finns, rent kroppsmässigt.
Uärk.

8 Comments:
Krya på dig.
GAAH, vad jobbigt!
Krya-på-dig kramar också härifrån!
Stackars dig!!! Stackars stackars stackars dig. Stackars dig. Stackars dig. (Eftersom jag själv blir vääääldigt ynklig när jag blir sjuk behöver jag mååååånga stackars. Och då delar jag ut det till andra också. Liksom för att betala tillbaks.)
Krya på dig!
Fru W
Krya på dig vännen!
Jag lider med dig.
Tyckasyndomdig-kramen kommer från Norr & hoppas att du snart kryar på dig! För fy bövelen vad trist det är att vara sjuk.
Kram (internet smittar inte va?)
Lisa & odjuren
(ps. Saknar Platon med, fast jag aldrig ens träffat griskkungen, det saknas något hos er... så är det bara... ds.
Usch, magsjuka = snudd på dödsångest. Iallfall för mig. Vet inte när man är sämre än när man har magsjuka. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande! Kram Cinks
usch, huvva.
stackars stackars stackars saring-raring! hoppas du är på väg ut ur eländet och sörplar blåbärssoppa by now.
& förresten, alldeles ljuvlig påskatös. & även vovven alldeles galet gullig.
Skicka en kommentar
<< Home