Undan
Det är just vad det går. U N D A N. Återkommer så snart bredbandet är installerat (såklart är vår lägenhet den ENDA i hela huset som saknar bredbandsinkoppling!) och byggdammet har lagt sig. Jobbet är ingen plats för bloggning vill jag lova. Kontorslandskap och allt..
Men en sak måste jag hinna med:
SUPERDUPERGRATTIS TILL ÄLSKADE ÄLSKLINGSERICA MED FINASTE M FÖR ER LILLA BLASTOSYSTERS LJUVLIGA VAL ATT BYGGA BO HOS ER!!!
Bästa blastobaben. Hos er.
Må nu all världens lycka stå er bi. Det är er tur.
Jippie!
Men en sak måste jag hinna med:
SUPERDUPERGRATTIS TILL ÄLSKADE ÄLSKLINGSERICA MED FINASTE M FÖR ER LILLA BLASTOSYSTERS LJUVLIGA VAL ATT BYGGA BO HOS ER!!!
Bästa blastobaben. Hos er.
Må nu all världens lycka stå er bi. Det är er tur.
Jippie!

7 Comments:
Välkommen hem!
Vi har saknat dig
Nu är du en bit närmare mig. 40 mil närmare bestämt. Det är inte fy skam Sara!
Ja visst ser man knappt ljuset när livet är varmt, klibbigt & kaosartat... men så plötsligt händer det... värmen blir till en glimt i ansiktet & det klibbiga svalkar man med bad. Det kaosartade måtte gå över, det gör det alltid. Fast det går sällan över när man vill... men ibland så!
Hoppas att det kommer en struktur, en van hand som fixar oredan & att ni trivs snart i det som kallas Hufvudstad!
Stor kram Sara från mig/ L
Välkommen till storstaden. Då kanske vi på andra sidan kaos kan ses med vovve och barn i någon härlig park.
Kram från Mariamamman
Jag tror inte du glömt. Det finns tre Hof kvar från i lördags, och dessutom ett flak med Carlsberg Folkis. Och utemöbler. Nya. Bredvid vår egen Djurpark!
Vi väntar bara på att du ska bjuda in er när ni kommit ner på jorden igen. På en öl eller en kopp kaffe. Det är svårt att få ihop flotta middagar med en Lillkatt och ett "nytt" hus.
Nu är vi nästan grannar...bor iof i Västerås...nästan grannar alltså.
Hoppas att du och resten av lilla familjen mår bra efter allt tumult ni har haft (har?) i ert liv.
Har skaffat lite mer blogg
Ni är så go'a så go'a att mitt hjärta blir alldeles fullkomligt muschimoschi!!! Eller så kan jag säga att jag blir lycklig. Det är samma sak.
Isidor: Ljuuuvligt. Ölkaffe är bättre än flottig middag om du frågar mig. Och Alma. Fast hon får inte dricka varken öl eller kaffe.
Lisafina: Tack för orden. De landade just där de skulle! Förstås.
Mariamamm' och milleman - wild wild horses, couldn´t drag me away.. Nosgos, åååååååh!!!
Patrizia: Tack du. Fin ordblogg också! Där kommer jag att hänga såklart. Och hålla tummar.
Alltså, middag, som så,är inget problem. Det är de stora flotta middagarna som tar flera dagar att förbereda som är problemet. En fläskkotlett på grillen är lugnt. ;-)
Skicka en kommentar
<< Home