torsdag, december 06, 2007

Utmaning

Mitt bidrag till Tingelings utmaning hamnade före de två senaste då detta befunnit sig i utkastsstadiet i ett par dagar. Vill ni läsa, så scrolla ner!

1 Comments:

Blogger aussiekicki said...

Hej Saring!
Jag har en utmaning till dig på min blogg.
Kram Kicki

Ps. Ge Thorn vad de förtjänar! Ds

06 december, 2007 13:37  

Skicka en kommentar

<< Home