söndag, december 02, 2007

Årfylleri!

Appropå presenter.

Idag går jag med stolta steg in på mitt trettiofemte år! Jag har blivit firad i dagarna två och jag kan omöjligt vara mer nöjd än så här.

Jag har fått vad som skulle kunna beskrivas som världens vackraste rosaskimrande pärla på en magnifik guldring från kanske trettiotalet av min älskadeälskade make.

Av mamma och pappa har jag fått vackra ljusstakar i konstglas som jag har önskat mig i många år och som jag inte hade en aning om att jag skulle få. Därtill pengar till en skönhetsbehandling av valfritt slag.

Wow.

Jippie.

Efter att ha avnjutit Sushi tillsammans med S sitter vi nu och soffslappar. Jag tittar på de vackra gardinerna som äntligen har kommit upp, tack vara sömnads- och gardinstångsmonteringshjälp från finföräldrarna. Om den förra helgen tog energi, har den här helgen gett mig kraft.

Och den här föllsedagen är en mycket bra föllsedag.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stort Grattis till dig min favvo Saring

Tisalen och Patrizia ;)

02 december, 2007 18:13  
Blogger Anna said...

Grattis älskade vän!

02 december, 2007 19:18  
Blogger Isidor said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

02 december, 2007 19:48  
Blogger Isidor said...

Ha det näran!
Och nog borde väl din S vara, typ, världsabäst på att plocka fram en semiantik ring som är precis rätt, va?

Men att du skulle vara 35 tror jag inte på. Max 26. Max!

02 december, 2007 19:49  
Blogger lisa said...

Hjärtliga gratulationer på födelsedan!

02 december, 2007 20:28  
Anonymous Anonym said...

Grattis fina Sara!
Du är årsbarn med min fina man det är en mycket bra årgång.
Kram från Mariamamman

02 december, 2007 21:55  
Blogger Saring said...

Tack finafina ni! Ni är BÄST!!
Men Isidor, jag är bara 34 än, men har nu börjat använda mitt trettiofemte, så fortfarande är jag rena barnrumpan :o)

År 2008 ser jag framför mig som en enda hejdundrande förfest till mitt riktiga trettiofemårskalas om ett år. På så vis lär det bli ett roligt år :o)

Kramar till alla.

02 december, 2007 23:02  
Blogger Kapybaran said...

hurra hurra hurra hurra
för saringraring ida'!
fyllt år har hon gjort
här kommer ett cyberkort
laddat med önskan om lycka
och att glädje ska året smycka.

puss, kram, grattis!!!!

03 december, 2007 09:20  
Blogger Tingeling said...

Jättegrattis i efterskott!!!

03 december, 2007 12:17  
Blogger aussiekicki said...

Stort grattis på födelsedagen i efterskott!
Många kramar!

03 december, 2007 13:00  
Blogger Översättarhelena said...

Grattis! Och vilka bra presenter!

03 december, 2007 13:09  
Blogger Pia said...

Grattis!!!

Och hurra, hurra, hurra!!!!

03 december, 2007 13:19  
Blogger Maria... said...

Grattis på födelsedagen, käraste vännen! Skickar en varm kram, laddad med sol och kärlek från Kambodja.

03 december, 2007 14:33  
Anonymous Anonym said...

Hej. Glömde att messa den vers som författats gårdagen till ära. Lyder i vilket fall som helst enligt följande:

Om du hör nå´t i luften som surrar, så är det P&L på landet som hurrar.

03 december, 2007 19:43  
Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Grattis, så här i efterskott. När även jag läst de stora nyheterna!

06 december, 2007 10:27  

Skicka en kommentar

<< Home