Förkylt
Almaunder är krasslig med rejäl snuva och lite feber. Själv har jag lite sandpapperskänsla i halsen. (Men det är ingenting som inte hinns kureras till på lördag, Erica!) Diffusa bloggtankar far lite ostyrigt fram och tillbaka i mitt vadderade huvud men inte en enda vill liksom stanna upp och formulera sig färdigt. Så jag lägger ner, loggar ut samlar kraft och kurerar mig med lite västerbottenpaj och pussar från Alma istället.
Ses.
Ses.

1 Comments:
Krya-på-dig-och-Alma-hälsningar / C
Skicka en kommentar
<< Home