Segströmming...
Idag är jag en riktig segströmming. Nej. Jag skall vara ärlig. Jag är en surströmming. Bakis är förnamnet. Efternamnet är Trött. Det måste vara den där fermenteringen som gör att man blir så här sjuk dagen efter. Eller också är det spriten. Men det tror jag inte. Nej.
Jävla skitfermentering.
Jävla skitfermentering.

3 Comments:
Är det samma fenomen som med kräftor? Man blir skitkass av dem också. Fast de är inte ruttna...cct
Ååååå vad jag skämmes älskade vän!
Jag har fuskat att skriva till dig. Men nu så...
Bullespecialen, en högtrycks helg som nog efterskalven var roligare än själva jordskredet. Det var hemskt trevligt med alla männniskor & alla rara små hundar. Bara de där sura skrikande uppfödartanterna, de hade jag ärligt kunna vara utan. Men ni saknades ALLIHOPA!
Tack för de ljuvliga Almaunderbilderna, jag blev så glad. Det var ju som att ha sett henne in real på drakarna :-)
Sköt om er raringar! Jag ska nu lusläsa din blogg!
Kramen LISA & RUT
"Fermenterad", min gode Isidor. Inte "rutten". Fermenteeerad.
;o)
Skicka en kommentar
<< Home