tisdag, augusti 15, 2006

Just nu

Efter att ha suttit och ätit på en strumpa i gott och väl tio minuter kryper just nu samma lilla människa på golvet med en bit skorpa i vardera handen samtidigt som hon ljudligt och fokuserat sköter magen. Det vill säga bajsar. Emellanåt skrockar hon förnöjsamt. Det verkar gå bra för henne.

Tänk om en vuxen hade gjort samma sak.

2 Comments:

Blogger Isidor said...

Visst finns det vuxna som gör samma sak.

Jag vet hur mångs som helst som, förnöjt skrockande, öser ur sig hur mycket skit som helst! Gärna vid ett middagsbord, men till skillnad från lilla Alma, har de ingen blöja, utan det bara väller ut det ena, värre än det andra över läpparna. Ibland luktar de illa också.

15 augusti, 2006 20:21  
Blogger Saring said...

hehehehe... Du har så rätt så rätt.

15 augusti, 2006 21:05  

Skicka en kommentar

<< Home