onsdag, juni 14, 2006

Regnbåge


Sitter vid matsalsbordet och surfar lite förstrött. Är gräsänka totale ikväll. Såväl maken som superdupersyster dricker öl. Själv dricker jag Fanta free. Slänger väl ett litet getöga ut genom fönstret och DÄR! Bakom takåsarna och över Hilton syns en riktigt fin regnbåge. Enligt mina beräkningar bör således regnbågens slut ligga någonstans vid området Solbacken alternativt Bellevue. Som om de inte redan har tillräckligt. Typiskt.