Grattis Landskrona
Ovanstående rubrik är gravgravtgraaaavt sarkastisk!!!! Sitter här med yrsel och fastiskt illamående. Landskronaborna har gjort det och jag skäms över att bo i Skåne. Just nu. Sverigedemokraterna har fått 21,1% av rösterna i kommunalvalet. TJUGOENKOMMAENPROCENT!!! Det är helt jävla sjukt och alla mina psykologiska försvar är på högvarv. Just i detta nu försöker jag att hålla mig ifrån att packa väskan och flytta. Men eftersom jag inte vet vart jag skulle bo istället så får jag väl stanna då. Stanna i Malmö. I Malmö där "bara" 7,5 procent av väljarna har lagt sin röst på SD. Jag är chockad. Och så jävla illa berörd att jag inte ens klarar av att skriva om det. Nu går jag och lägger mig. Fan.
Och imorgon kanske jag skall bli politiskt aktiv och börja motarbeta de satans idioterna. Ja. Det kanske är det som måste till. JA! Jag skall bli politiskt aktiv! Och slakta dem med min vassa tunga. Svin.
Och imorgon kanske jag skall bli politiskt aktiv och börja motarbeta de satans idioterna. Ja. Det kanske är det som måste till. JA! Jag skall bli politiskt aktiv! Och slakta dem med min vassa tunga. Svin.

10 Comments:
Om du hade bott i Landskrona hade du föstått, fast siffrorna talar sitt klara språk. Något är VÄLDIGT fel och måste ordnas omedelbums innan det är försent. Om det inte redan är det!
Herregud. Jag är så glad att jag inte är Landskronabo.
Landskrona! Jag har jobbat i din stad. Och jag FÖRSTÅR och vet vad du menar när du skriver att någonting - eller ganska mycket är fel. Men vägrar acceptera. Aldrig. Hellre skjuter jag mig. Faktiskt. Aldrigaldrigaldrig SD.
Vill inte heller ha SD som regenter men jag hoppas att detta kanske kan vara en väckarklocka!?
Saring, om din främsta uppgift är att motarbeta SD, lovar jag att rösta på dig oavsett vilket parti du tillhör!
Där är vi skrämmande överens politiskt. Det finns INGET som motiverar att de ska ha makt. Inget!
Jag har gått omkring och häcklat Tyskland sedan nazisterna fick runt 25% i delstatsvalet i Sachsen. Har sagt att det är helt sjukt (vilket det är) och att det är typiskt att nassarna är så stora just där.
Sedan händer något sånt här.
Vad fan ska man säga. Det är förjävligt.
Har länge funderat på att 'sadla om' till politiker men har inte riktigt vetat vad jag ska kämpa för /emot...
Men det du tar upp är ju enormt viktigt: att kämpa för/emot SD!!! Bra initiativ och totally ån yår sajd, Saring!
utmärkct: jobbra ner dom kämpra ner dom
på det smarta okcså rikctiga sättet: först bemötrer man dom med tyscktnad men när det blir såhär så måste man
fundera okcså
tamej tusan gå man ur huse okcså visra vilkca som är majoriteten
det finskc alltid en väg innan det är alldleles för sent
låt dom inte skrämma dej låt dom inte tyskcta ner dej
det här är det mest skrämmrande med valet överhuvudtaget
vad gjör den här alliansen åt detta: frågra dom
det säjer jag nu yo
lykca till med allt det säjer jag nu yo krampen grår vidare med ett skratt okcså alltid ett skratt
SD får troligen ett mandat i kommunfullmäktige i Göteborg också. När jag läste det i GP i morse började jag nästan gråta. Men nu ska jag vara arg i stället! Och motarbeta dem allt vad jag orkar!
Vilket elände. Jag säger bara det.
Skicka en kommentar
<< Home