måndag, oktober 23, 2006

Tjääärlek

Hon luktar som Platon
Hon ser ut som Platon
Hon är ljuvlig som Platon
Men inte riktigt lika jobbig som Platon
Och hon är en flicka
Hon är inte Platon
Men hon är alldelesalldeles hunderbar
Och under tjugofyra timmar fick jag låtsas att hon var min
Ljuvligaljuvliga varelse..

3 Comments:

Blogger Isidor said...

Alla hundar är bättre än ingen hund. En som är nästan rätt är ju såklart ännu ännu bättre.

Jag har ingen hund...

23 oktober, 2006 22:13  
Anonymous Anonym said...

En Platontjej, lyckliga du min vän! Hoppas, önskar & hoppas lite till att det bor en Platonska hos er snart. Vill så det värker :-)

Tack för orden, visst är hon söt min nr 2.

Kram LISA & RUT med Emblabullen i hörnet

24 oktober, 2006 14:11  
Blogger Cinks said...

Gose rå! Du skriver så vackert om Platon så jag börjar tycka att det är en riktigt SNYGG ras! Tänk så man kan ändra sig bara man får lite fakta och inblick i det okända! Tackföré!

24 oktober, 2006 23:50  

Skicka en kommentar

<< Home