posted by Saring at 11:16 fm
Dig kan man lita på, behöver något kul att syssla med idag. Jobbet tar kol på mig just nu. Vill vara lyxhustru.Kram
Tack för den trevliga utmaningen!Hoppas ni klarar er i kylan där nere i söder!
Ja här öser snön ner och förmodligen är alla tåg försenade. Huvvahuvva. JAG VILL VÅRA NU!!!!
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skicka en kommentar
<< Home
Visa hela min profil
6 Comments:
Dig kan man lita på, behöver något kul att syssla med idag. Jobbet tar kol på mig just nu. Vill vara lyxhustru.
Kram
Tack för den trevliga utmaningen!
Hoppas ni klarar er i kylan där nere i söder!
Ja här öser snön ner och förmodligen är alla tåg försenade. Huvvahuvva. JAG VILL VÅRA NU!!!!
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Skicka en kommentar
<< Home