onsdag, februari 21, 2007

UtMAMMAning!!!

Härmed antar jag utmaningen av Mariamamman och tilläggsutmanar henne i en särskilt fin och ärofylld utMAMMANing! Håll till godo, ditt lilla "listo".

6 Comments:

Blogger mariamamman said...

Dig kan man lita på, behöver något kul att syssla med idag. Jobbet tar kol på mig just nu. Vill vara lyxhustru.

Kram

21 februari, 2007 12:26  
Blogger Esthers Mami said...

Tack för den trevliga utmaningen!

Hoppas ni klarar er i kylan där nere i söder!

21 februari, 2007 14:40  
Blogger Saring said...

Ja här öser snön ner och förmodligen är alla tåg försenade. Huvvahuvva. JAG VILL VÅRA NU!!!!

21 februari, 2007 15:02  
Blogger M said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

21 februari, 2007 15:06  
Blogger Saring said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

21 februari, 2007 15:28  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

21 februari, 2007 16:54  

Skicka en kommentar

<< Home