fredag, februari 02, 2007

Blogger..

Jag är småsur över det faktum att blogger helt sonika vägrar att maila mig och berätta när någon har varit så sanslöst sympatisk och lämnat en kommentar till ett inlägg. Och detta trots att jag har kryssat i den lilla rutan som säger att man just tackar ja till denna lilla tjänst. Och jag har skrivit i min mailadress på rätt ställe. Sursursursuuuur. Inte småsur egentligen. Snarare snorsur.

Idag upptäckte jag till exempel två veckor för sent att M så fint bad mig om en utmaning vilket jag ju då av förklarliga skäl helt missat! SKANDAL! Men, jag looovar dig M - här skall utmanas, om än lite i efterskott..