Modeblogg!
Vi shoppade som galna åt Almaunder igår! Som galna. Alma var galen under själva shoppingen och visst, det var väl inte jättesmart att dra iväg till H&M efter dagis, innan maten. Men det har liksom sagt swisch så har hon satt av som ett skott på längden och inga kläder passar.








8 Comments:
Om man har ett så gudomligt vackert motiv är det ju snudd på hälgerån att inte ta till all tillgänglig teknik för att låta det komma till sin rätt i avbildningen.
Vilket du precis bevisat att du har.
Och så fint hon poserar. Som ett proffs!
Fast det är galet bra bilder för att vara en telefon!
oj, vad STOR hon har blivit! fascinerande med barn det där, att de växer.
och tuff åxå...vilken fantastisk tjejja
Färdig för Catwalken! :)
*fast ändå inte*
Fin e hon, verkligen! Bra köp, mamma! Eller har hon redan själv åsikter om vad som är bra och ickebra?
Stuprörsjeans, vad coolt!
Stuprör ja! och då har jag inte ens visat upp de coolaste rockersbrallsen i grått och svart med småsmå rutor. *sweeeeet*
Det är ljuvligt att vara ytlig!
Tja!
Nä det är korrekt...ingen badrumsdörr...vi tycker om den öppna planlösningen ;)
Alternativ förklaring är att vi har lämnat in alla innerdörrarna på lackering ;)
Visst är toastolen läcker! Därför valde vi en likadan fast i modern tappning till nya badrummet.
Men gosan så stor o fin tjej!!!
August är dejtsugen ;)
//M
(och njet ingen sthlmshelg inplanerad men det kommer väl förhoppningsvis inom några veckor... läs minst 3 v framåt..)
Skicka en kommentar
<< Home