torsdag, augusti 30, 2007

Modeblogg!

Vi shoppade som galna åt Almaunder igår! Som galna. Alma var galen under själva shoppingen och visst, det var väl inte jättesmart att dra iväg till H&M efter dagis, innan maten. Men det har liksom sagt swisch så har hon satt av som ett skott på längden och inga kläder passar.

Så nu har hon kläder. Det pinsamma är att bilderna nedan visar upp ungefär hälften. Tänk om jag kunde få handla så mycket!

Nåväl, here goes.. (och ja, Isidor, det är dags att byta ut telefonkameran mot en riktig..)





8 Comments:

Blogger Isidor said...

Om man har ett så gudomligt vackert motiv är det ju snudd på hälgerån att inte ta till all tillgänglig teknik för att låta det komma till sin rätt i avbildningen.

Vilket du precis bevisat att du har.

Och så fint hon poserar. Som ett proffs!

Fast det är galet bra bilder för att vara en telefon!

30 augusti, 2007 19:36  
Blogger lisa said...

oj, vad STOR hon har blivit! fascinerande med barn det där, att de växer.

30 augusti, 2007 19:37  
Anonymous Anonym said...

och tuff åxå...vilken fantastisk tjejja

30 augusti, 2007 21:03  
Blogger Tingeling said...

Färdig för Catwalken! :)

*fast ändå inte*

Fin e hon, verkligen! Bra köp, mamma! Eller har hon redan själv åsikter om vad som är bra och ickebra?

31 augusti, 2007 08:58  
Blogger Översättarhelena said...

Stuprörsjeans, vad coolt!

31 augusti, 2007 09:21  
Blogger Saring said...

Stuprör ja! och då har jag inte ens visat upp de coolaste rockersbrallsen i grått och svart med småsmå rutor. *sweeeeet*

Det är ljuvligt att vara ytlig!

31 augusti, 2007 09:52  
Anonymous Anonym said...

Tja!

Nä det är korrekt...ingen badrumsdörr...vi tycker om den öppna planlösningen ;)

Alternativ förklaring är att vi har lämnat in alla innerdörrarna på lackering ;)

Visst är toastolen läcker! Därför valde vi en likadan fast i modern tappning till nya badrummet.

31 augusti, 2007 10:12  
Anonymous Anonym said...

Men gosan så stor o fin tjej!!!

August är dejtsugen ;)
//M

(och njet ingen sthlmshelg inplanerad men det kommer väl förhoppningsvis inom några veckor... läs minst 3 v framåt..)

03 september, 2007 22:24  

Skicka en kommentar

<< Home