VAB eller nå't..
Idag är jag hemma med en krasslig Alma. Hon är snorig och lite febrig men vid gott humör. Själv är jag inte heller helt kurant, dras med en envis hosta. Så lite ynk känner jag mig.
Ville bara ha lite sympatier, antar jag!
Nu skall jag nog passa på att sova en stund när tillfälle bjuds.
*hosthost*
Ville bara ha lite sympatier, antar jag!
Nu skall jag nog passa på att sova en stund när tillfälle bjuds.
*hosthost*

4 Comments:
Oj oj!
Staaaaaaaaackars Saring.
Är du sjuk? Det var ju inte bra.
Stackars stackars....
Krya på er!
Stackars stackars stackars Saring (fast lite skönt är det att kunna vara hemma,eller hur?)!
Krya på dig! Och Alma.
Åååååååååååååååååååååååååh, vad det är synd om dig! Stackars liten saring-raring!
Du skulle behöva nedbäddning framför bra film , med full uppassning. minst!
krya krya på dig! Och Almaunder, förstås!
tack, sötnöss! Nu känns det bättre.
Skicka en kommentar
<< Home