tisdag, augusti 21, 2007

VAB eller nå't..

Idag är jag hemma med en krasslig Alma. Hon är snorig och lite febrig men vid gott humör. Själv är jag inte heller helt kurant, dras med en envis hosta. Så lite ynk känner jag mig.

Ville bara ha lite sympatier, antar jag!

Nu skall jag nog passa på att sova en stund när tillfälle bjuds.

*hosthost*

4 Comments:

Blogger Isidor said...

Oj oj!
Staaaaaaaaackars Saring.

Är du sjuk? Det var ju inte bra.

Stackars stackars....

Krya på er!

21 augusti, 2007 12:43  
Blogger FruW said...

Stackars stackars stackars Saring (fast lite skönt är det att kunna vara hemma,eller hur?)!

Krya på dig! Och Alma.

21 augusti, 2007 16:51  
Anonymous Anonym said...

Åååååååååååååååååååååååååh, vad det är synd om dig! Stackars liten saring-raring!
Du skulle behöva nedbäddning framför bra film , med full uppassning. minst!

krya krya på dig! Och Almaunder, förstås!

21 augusti, 2007 17:40  
Blogger Saring said...

tack, sötnöss! Nu känns det bättre.

21 augusti, 2007 18:04  

Skicka en kommentar

<< Home