Humor
Bajse!! Utbrister Alma förtjust när jag sätter på ett gammalt kärt avsnitt med den gamla nallen.
Det blir liksom aldrig tråkigt! B A J S E, världens starkaste björn. Hehe.
Det blir liksom aldrig tråkigt! B A J S E, världens starkaste björn. Hehe.

2 Comments:
bajse...så säger även Agnes ;)
Härligt!
Och du, även om jag inte kommenterar så mycket just nu så läser jag alla dina inlägg med stor behållning. Känner mig bara då dålig på att kommentera just nu..
TACK för dina ord dock. Du är duktig på att förstå vad jag skriver, vad jag tänker. Du är ett stort stöd! Kram.
Skicka en kommentar
<< Home