torsdag, augusti 09, 2007

Nya vanor

Jag var på pubdate med finaste Kattfamiljen igår (hurra!) så S och Alma hade egen myskväll. Läggningen gick strålande enligt S och Alma somnade tryggt och fint utan så mycket som ett gny. I sin säng förstås. Men så när jag tittade till henne inför eget sänggående upptäcker jag till min förvåning att sängen står tom. Tom! Så sänker jag blicken och ser att där, på den runda tuftade mattan ligger hon. Fridfullt snusande med blöjrumpan i vädret, med käcke över sig och Lola bredvid sig precis som det skall vara.

På dagis sover man på golvet, se.

2 Comments:

Blogger Isidor said...

Så sött.

Ja, bara hon sover gott.


Lillkatten somnade också fint när han kom hem och hade ätit skitmycket gröt. Han gillade såklart pubben.

09 augusti, 2007 15:22  
Anonymous Anonym said...

Men gud en sån going!! A sover oxå på golvet på dagis, madrass dock ;)
//M

09 augusti, 2007 19:30  

Skicka en kommentar

<< Home