Nya vanor
Jag var på pubdate med finaste Kattfamiljen igår (hurra!) så S och Alma hade egen myskväll. Läggningen gick strålande enligt S och Alma somnade tryggt och fint utan så mycket som ett gny. I sin säng förstås. Men så när jag tittade till henne inför eget sänggående upptäcker jag till min förvåning att sängen står tom. Tom! Så sänker jag blicken och ser att där, på den runda tuftade mattan ligger hon. Fridfullt snusande med blöjrumpan i vädret, med käcke över sig och Lola bredvid sig precis som det skall vara.
På dagis sover man på golvet, se.
På dagis sover man på golvet, se.

2 Comments:
Så sött.
Ja, bara hon sover gott.
Lillkatten somnade också fint när han kom hem och hade ätit skitmycket gröt. Han gillade såklart pubben.
Men gud en sån going!! A sover oxå på golvet på dagis, madrass dock ;)
//M
Skicka en kommentar
<< Home