Kvalitetstid
Idag händer stora saker. Jag och S lämnar Alma till svåger o co på Värmdö för att vara för oss själva en stund. En stund som är tänkt att vara ända till imorgon klockan 12 minsann!
Stora delar av stunden förlägges på någon mysig restaurang med efterföljande Pughspelning på Tantogården.
Ví hoppas på sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinne.
Stora delar av stunden förlägges på någon mysig restaurang med efterföljande Pughspelning på Tantogården.
Ví hoppas på sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinne.

5 Comments:
Och vi andra önskar er all lycka.
Tanto är bara bäst! Hoppas ni får en härlig dag tillsammans. Imorgon styr vi kosan mot Utö. Är ni i stan till Bullterrier specialen?
Hoppas på att se er då.
Kram från Maria
Isidor: Tackelitack .o)
Maria: Jag mailar snartsnart!
All lycka och hoppas ni haft det fantastiskt!!
Underbart! Jag och J gjorde samma igår för första gången. Konstigt att det inte känns konstigt att vara utan barn, det trodde jag att det skulle göra.
Och vad utvilad man blir! Men uttråkad oxå efter ett tag :-D
Hoppas att ni hade härligt
Skicka en kommentar
<< Home