lördag, juli 14, 2007

Kvalitetstid

Idag händer stora saker. Jag och S lämnar Alma till svåger o co på Värmdö för att vara för oss själva en stund. En stund som är tänkt att vara ända till imorgon klockan 12 minsann!

Stora delar av stunden förlägges på någon mysig restaurang med efterföljande Pughspelning på Tantogården.

Ví hoppas på sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinne.

5 Comments:

Blogger Isidor said...

Och vi andra önskar er all lycka.

14 juli, 2007 14:08  
Blogger mariamamman said...

Tanto är bara bäst! Hoppas ni får en härlig dag tillsammans. Imorgon styr vi kosan mot Utö. Är ni i stan till Bullterrier specialen?

Hoppas på att se er då.
Kram från Maria

14 juli, 2007 15:21  
Blogger Saring said...

Isidor: Tackelitack .o)

Maria: Jag mailar snartsnart!

14 juli, 2007 17:54  
Anonymous Anonym said...

All lycka och hoppas ni haft det fantastiskt!!

14 juli, 2007 18:59  
Blogger Anna said...

Underbart! Jag och J gjorde samma igår för första gången. Konstigt att det inte känns konstigt att vara utan barn, det trodde jag att det skulle göra.
Och vad utvilad man blir! Men uttråkad oxå efter ett tag :-D

Hoppas att ni hade härligt

15 juli, 2007 10:20  

Skicka en kommentar

<< Home