Saring i mammaland
fredag, juni 30, 2006
Embryo
Embryo
. Så fullkomligt fullkomligt bloggrande. Orden är som livselixir. Jag skrattar. Jag blir yr. Svindlande smart. Embryo. Wow.
posted by Saring at
3:02 em
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home
Om mig
Namn:
Saring
Visa hela min profil
Previous Posts
Mammatankar
Blogg + Saring = nadanjetnixnein
Jag, en viktväktare IV
Regnbåge
Supersyster Annsepannse...
Brevlåda i ansiktet och kräkfläckar på golvet
Hemmavid
Jag - en alldeles särdeles, sjusatan till hybrisunge!
The List.
Deettelaiatteä!?
dejting
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home