torsdag, september 21, 2006

Same shit...

Hä. Det är verkligen inte en bättre dag idag. Hittills. Jag vaknade verkligen på fel sida idag. Blev liksom väckt mitt i en mardröm där jag var oerhört irriterad på S och lillasyster och när då S var den som i verkliga verkligheten väckte mig... Ja, då var det ju bara att fortsätta att vara irriterad på honom. Jag avskyr att vakna irriterad. Det går liksom inte över. Annars brukar jag ha ett fint morgonhumör. Men inte idag.

Men jag vet hur det stavas. Det stavas PEÄMÄSS och jag borde ha vant mig vid det här laget. Jag borde ha lärt mig att använda smarta och finfina strategier som liksom vips! tar mig upp ur träsket. Men det har jag inte. Inte en endaste skitstrategi. Bara en jävla segträsksgegga. Åååh! Tyyypiskt!

Dessutom är det ju såhär någon vecka för beräknad mens (varför är det så oerhört motigt att skriva det ordet? Det är i och för sig en helt annan diskussion, men visst är det konstigt?) dags för den sedvanliga ärintepeämässymtomenlitekonstigadenhär
gångenfunderingar med tillhörande skitjobbiga tankar och efterkänningar trots idoga försök att bara skita i alltihop och sikta in sig på frysförsöken till vintern. För det har vi ju kommit överens om att vi skall göra. Men det är tydligen stört omöjligt. TRÖTTSAMT!!!

Så ynklig som jag är kör jag lite fotobloggande istället. Det kanske kan få mig på gott humör. Även om jag betvivlar det.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRK!!!!!!!!!!

4 Comments:

Blogger Isidor said...

men...
Var är fotona?

21 september, 2006 09:51  
Blogger Anna said...

Åh min VÄN!!!
Många jättestora kramar och pussar och lite småslabbiga pussliknande saker från Emmy oxå.

Så ni ska göra frysisar i vinter?! Coolt!!! Det kommer garanterat att lyckas, finns ju liksom ingen orsak att det ni får tillbaka då ska vara sämre än det som blev perfekta lilla Almis.

Spagettibilderna är superba, blev hungrig direkt jag såg dem!
KRAAAAM

21 september, 2006 17:35  
Anonymous Anonym said...

Det är så motigt att skriva det ordet för att det är ett sånt motbjudande ord! Varje månad hoppas man på en fungerande strategi, varje månad går det åt helvete.

21 september, 2006 23:13  
Blogger Cinks said...

Jag BLÄÄÄÄRKAR med dig, ja, åxå besviken... :/

26 september, 2006 10:09  

Skicka en kommentar

<< Home