posted by Saring at 11:36 fm
Ser nästan sådär härligt Bauertrollskt ut... =D Vackert boningshus, förstår om det kan kännas vemodigt att lämna över...
Vilket fint, älskat, speciellt hus. Jag kan riktigt känna hur det luktar där. Och stället kommer ju alltid att finnas hos dig, i ditt hjärta.Kram
Skicka en kommentar
<< Home
Visa hela min profil
2 Comments:
Ser nästan sådär härligt Bauertrollskt ut... =D Vackert boningshus, förstår om det kan kännas vemodigt att lämna över...
Vilket fint, älskat, speciellt hus. Jag kan riktigt känna hur det luktar där. Och stället kommer ju alltid att finnas hos dig, i ditt hjärta.
Kram
Skicka en kommentar
<< Home