onsdag, oktober 04, 2006

Farfarväl







2 Comments:

Blogger Cinks said...

Ser nästan sådär härligt Bauertrollskt ut... =D Vackert boningshus, förstår om det kan kännas vemodigt att lämna över...

05 oktober, 2006 08:36  
Blogger Anna said...

Vilket fint, älskat, speciellt hus. Jag kan riktigt känna hur det luktar där. Och stället kommer ju alltid att finnas hos dig, i ditt hjärta.
Kram

05 oktober, 2006 22:49  

Skicka en kommentar

<< Home