Ny browser
En annan anledning till att jag inte skrivit något inlägg i veckan är att jag misslyckats med att logga in på Blogger på min jobbdator. Helt plötsligt har det slutat att fungera. Jag har tömt cashe och rensat det ena och det tredje men utan resultat - sannerligen irriterande. Så nu har jag följt bloggers råd och installerat Mozilla Firefox istället och vips! fungerar inloggningen igen.
Tack för det Mozilla.
Tack för det Mozilla.

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home