Sakletare
HURRA JIPPIE YABBADABBADOOO!!!
Idag agerade S sakletare och efter någon liten minut fann han (om sanningen skall fram var det av en slump) min älskade förlovningsring som varit försvunnen ett tag. Ringen är en av mina käraste ägodelar då den tillhört min farmor.
Åhå! Var den låg någonstans?
Inne bland finglasen i vitrinskåpet i serveringsgången. Förstås. Var annars?

S har även återfunnit mina husnycklar i potatispåsen i kylen.
Livet som sakletare är minst sagt spännande om man får tillbringa det tillsammans med en sådan som mig.
Idag agerade S sakletare och efter någon liten minut fann han (om sanningen skall fram var det av en slump) min älskade förlovningsring som varit försvunnen ett tag. Ringen är en av mina käraste ägodelar då den tillhört min farmor.
Åhå! Var den låg någonstans?
Inne bland finglasen i vitrinskåpet i serveringsgången. Förstås. Var annars?

S har även återfunnit mina husnycklar i potatispåsen i kylen.
Livet som sakletare är minst sagt spännande om man får tillbringa det tillsammans med en sådan som mig.

1 Comments:
Åhh lyckliga du som fann din ring! Min är för alltid försvunnen sedan en flytt för några år sedan. Jag fick en ny när jag gifte mig men det är inte riktigt samma sak.
Skicka en kommentar
<< Home