posted by Saring at 9:07 fm
Mmm... snajsigt... eller not... God jul själv iallafall
GOD JUL hela familjen Saring!!! Hoppas nu att ni får en lugn och stilla jul med god mat och en knäck, eller två! Många kramar från Erica, M och D + 1.
Hi, hi inte visste jag att du och The Hoff var buddies! En riktigt God Jul önskar vi er! Vi har redan öppnat alla klappar och ätit vår aussieanpassade julmat. I morgon får vi besök från Sverige!Många julkramar från Kicki med familj
Men snälla!!! det där liknar väl inte S som vi känner honom.
Jag är helt förstummad av bilden :p. God jul till dig med :)
Sannerligen Saring, det må jag säga var en julhälsning med klass! Stor kram tillbaka! /Cinks
Skicka en kommentar
<< Home
Visa hela min profil
6 Comments:
Mmm... snajsigt... eller not... God jul själv iallafall
GOD JUL hela familjen Saring!!! Hoppas nu att ni får en lugn och stilla jul med god mat och en knäck, eller två! Många kramar från Erica, M och D + 1.
Hi, hi inte visste jag att du och The Hoff var buddies!
En riktigt God Jul önskar vi er! Vi har redan öppnat alla klappar och ätit vår aussieanpassade julmat. I morgon får vi besök från Sverige!
Många julkramar från Kicki med familj
Men snälla!!! det där liknar väl inte S som vi känner honom.
Jag är helt förstummad av bilden :p. God jul till dig med :)
Sannerligen Saring, det må jag säga var en julhälsning med klass! Stor kram tillbaka! /Cinks
Skicka en kommentar
<< Home