måndag, december 24, 2007

GOD JUL

En synnerligen GOD JUL tillönskar jag och The Hoff er,
oh, välartade bloggläsare

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mmm... snajsigt... eller not... God jul själv iallafall

24 december, 2007 09:53  
Anonymous Anonym said...

GOD JUL hela familjen Saring!!! Hoppas nu att ni får en lugn och stilla jul med god mat och en knäck, eller två! Många kramar från Erica, M och D + 1.

24 december, 2007 11:06  
Blogger aussiekicki said...

Hi, hi inte visste jag att du och The Hoff var buddies!
En riktigt God Jul önskar vi er! Vi har redan öppnat alla klappar och ätit vår aussieanpassade julmat. I morgon får vi besök från Sverige!

Många julkramar från Kicki med familj

24 december, 2007 12:30  
Anonymous Anonym said...

Men snälla!!! det där liknar väl inte S som vi känner honom.

24 december, 2007 23:07  
Blogger Pia said...

Jag är helt förstummad av bilden :p. God jul till dig med :)

25 december, 2007 12:20  
Anonymous Anonym said...

Sannerligen Saring, det må jag säga var en julhälsning med klass! Stor kram tillbaka! /Cinks

25 december, 2007 22:51  

Skicka en kommentar

<< Home