måndag, september 10, 2007

Snabbrapport

Än så länge inte alls ångestladdat.
Det går bra.
Det är kul.
Tiden går fort.
Trots feber.
Ganska hög feber.

Så jag har fått lov att strunta i kvällens övning då jag kan den sedan tidigare för att kurera mig genom återhämtning.

Så nu sova mig frisk!

Over and out

4 Comments:

Blogger Isidor said...

Ta en whisky också. Av alla huskurer som inte funkar, är det den trivsammaste.

Kanske i badet?

10 september, 2007 21:07  
Blogger Kapybaran said...

krya på sig -önskningar kommer här!

11 september, 2007 14:22  
Anonymous Anonym said...

Annars tycker jag att Cognac är betydligt mer trivsamt än whisky, men det är ju jag ... :) I badet håller jag dock med om, det kan göra underverk!

Hoppas att du mår bättre och att resten av kursen blir bra!

12 september, 2007 08:53  
Anonymous Anonym said...

*krya-på-dig-kramar*

12 september, 2007 20:43  

Skicka en kommentar

<< Home