Snabbrapport
Än så länge inte alls ångestladdat.
Det går bra.
Det är kul.
Tiden går fort.
Trots feber.
Ganska hög feber.
Så jag har fått lov att strunta i kvällens övning då jag kan den sedan tidigare för att kurera mig genom återhämtning.
Så nu sova mig frisk!
Over and out
Det går bra.
Det är kul.
Tiden går fort.
Trots feber.
Ganska hög feber.
Så jag har fått lov att strunta i kvällens övning då jag kan den sedan tidigare för att kurera mig genom återhämtning.
Så nu sova mig frisk!
Over and out

4 Comments:
Ta en whisky också. Av alla huskurer som inte funkar, är det den trivsammaste.
Kanske i badet?
krya på sig -önskningar kommer här!
Annars tycker jag att Cognac är betydligt mer trivsamt än whisky, men det är ju jag ... :) I badet håller jag dock med om, det kan göra underverk!
Hoppas att du mår bättre och att resten av kursen blir bra!
*krya-på-dig-kramar*
Skicka en kommentar
<< Home