fredag, september 07, 2007

Feed back

Tösan, mamma, Patrizia, Kicki, Tess, Maria, Tingeling, Minks, Snusan, Anna, Cinks och Sara.
Jag blir helt tagen av era fantastiska kommentarer på mitt förra inlägg. Helt tagen.

Vilka ord ni ger mig! Så stora. Fina.

Wow.

6 Comments:

Blogger aussiekicki said...

Det är du värd! För precis så bra är du! Kram Kicki

07 september, 2007 10:27  
Anonymous Anonym said...

precis

Because you are worth it :)

Trevlig helg//M

07 september, 2007 11:05  
Blogger aussiekicki said...

Hej igen Saring! Om du vill se något som gör mig väldigt glad när vi är i lekparken eller liknande så kolla in på http://kangurulandet.blogspot.com/
Kram!

07 september, 2007 14:25  
Anonymous Anonym said...

Inte mot vad du ger i dina texter och berättelser!!!

Vill du så har du förresten en utmaning på min blogg.

07 september, 2007 22:52  
Blogger Ribbolita said...

Vilken fantastiskt insiktsfull berättelse nedan. Det är ju så svårt att inte bara reagera
och agera utifrån sin reaktion. Svårt att ta sig tid att reflektera. Att inte kväva och förminska istället för att stöjda och lyfta. För att det är lättare just då. Man måste verkligen alltid påminna sig själv om vilken sorts relationer man vill ha. Vilken förälder man vill vara och inte glömma sin strävan. Jag har precis börjat läsa din blogg, tack för att du delar med dig av dina tankar! Du inspirerar.

07 september, 2007 23:16  
Blogger Kapybaran said...

har precis läst ikapp -och hjälp, vad tagen jag blev av förra inlägget.
Igenkänning -hur många ggr har vi inte haft de där bryten?
Avundsjuka -inför hur väl du verkar hantera dem
Inspiration -att bli mer Saring-ish inför kommande bryt (i dubbelupplaga...)

Varsågod, en guldmedalj till dig! Överlämnas med djup bugning för att visa min aktning...

08 september, 2007 12:55  

Skicka en kommentar

<< Home