Feed back
Tösan, mamma, Patrizia, Kicki, Tess, Maria, Tingeling, Minks, Snusan, Anna, Cinks och Sara.
Jag blir helt tagen av era fantastiska kommentarer på mitt förra inlägg. Helt tagen.
Vilka ord ni ger mig! Så stora. Fina.
Wow.
Jag blir helt tagen av era fantastiska kommentarer på mitt förra inlägg. Helt tagen.
Vilka ord ni ger mig! Så stora. Fina.
Wow.

6 Comments:
Det är du värd! För precis så bra är du! Kram Kicki
precis
Because you are worth it :)
Trevlig helg//M
Hej igen Saring! Om du vill se något som gör mig väldigt glad när vi är i lekparken eller liknande så kolla in på http://kangurulandet.blogspot.com/
Kram!
Inte mot vad du ger i dina texter och berättelser!!!
Vill du så har du förresten en utmaning på min blogg.
Vilken fantastiskt insiktsfull berättelse nedan. Det är ju så svårt att inte bara reagera
och agera utifrån sin reaktion. Svårt att ta sig tid att reflektera. Att inte kväva och förminska istället för att stöjda och lyfta. För att det är lättare just då. Man måste verkligen alltid påminna sig själv om vilken sorts relationer man vill ha. Vilken förälder man vill vara och inte glömma sin strävan. Jag har precis börjat läsa din blogg, tack för att du delar med dig av dina tankar! Du inspirerar.
har precis läst ikapp -och hjälp, vad tagen jag blev av förra inlägget.
Igenkänning -hur många ggr har vi inte haft de där bryten?
Avundsjuka -inför hur väl du verkar hantera dem
Inspiration -att bli mer Saring-ish inför kommande bryt (i dubbelupplaga...)
Varsågod, en guldmedalj till dig! Överlämnas med djup bugning för att visa min aktning...
Skicka en kommentar
<< Home