lördag, oktober 27, 2007

Premiääär!

Nu är det dags. Jag kan inte dra på det längre. Det går inte, därför att ingenting blir ens lite bättre av att dra på det. Bara sämre. Så nu är det dags.

Och idag är det därmed premiär för min nya blogg. Den lär inte bli överhettad av besökare, men jag kommer att behöva den väldeliga. Säg hej till..

Sunda Saring!

3 Comments:

Blogger Isidor said...

Jag ska hänga där och peppa VARJE DAG!!!

HEJA HEJA BRA-A BRA-A SARIIIIIIING!!!


GOGOGOGOGOGOGOGOGO!!!

28 oktober, 2007 21:20  
Anonymous Anonym said...

You Go Girl!!!
Men om du ska ut och springa 5 km en kall höstdag, glöm INTE polotröjan! Det gjorde jag och nu är jag grymt kass i hals, luftrör och lungor!
*kram*

29 oktober, 2007 09:59  
Blogger Kapybaran said...

heja saring!
joinar nog in när jag drar ner på amningen, än så länge är jag i förnekelsefas och tror att jag alltid kommer att kunna leva på godis och ändå vara en 36:a.
moahaha, vilket wake-up call jag kommer få...

29 oktober, 2007 11:14  

Skicka en kommentar

<< Home