Premiääär!
Nu är det dags. Jag kan inte dra på det längre. Det går inte, därför att ingenting blir ens lite bättre av att dra på det. Bara sämre. Så nu är det dags.
Och idag är det därmed premiär för min nya blogg. Den lär inte bli överhettad av besökare, men jag kommer att behöva den väldeliga. Säg hej till..
Sunda Saring!
Och idag är det därmed premiär för min nya blogg. Den lär inte bli överhettad av besökare, men jag kommer att behöva den väldeliga. Säg hej till..
Sunda Saring!

3 Comments:
Jag ska hänga där och peppa VARJE DAG!!!
HEJA HEJA BRA-A BRA-A SARIIIIIIING!!!
GOGOGOGOGOGOGOGOGO!!!
You Go Girl!!!
Men om du ska ut och springa 5 km en kall höstdag, glöm INTE polotröjan! Det gjorde jag och nu är jag grymt kass i hals, luftrör och lungor!
*kram*
heja saring!
joinar nog in när jag drar ner på amningen, än så länge är jag i förnekelsefas och tror att jag alltid kommer att kunna leva på godis och ändå vara en 36:a.
moahaha, vilket wake-up call jag kommer få...
Skicka en kommentar
<< Home