tisdag, december 25, 2007

Konsten att julpynta

Man passar på medan den hemmavarande mamman gör sig iordning för julshopping. Man börjar med att hämta lämpligt julpynt och därefter är det bara att pynta på. Så att säga.



Slutligen får man försöka få spiran i toppen efter bästa förmåga.. Det kan vara lite svårt.

När sedan pappan kommer hem, gör han om alltihopa. Otack är världens lön.

1 Comments:

Blogger Isidor said...

Jag fick aldrig något mms. Men Almas gran var en av de finaste jag sett. Faktiskt.

25 december, 2007 21:32  

Skicka en kommentar

<< Home